Портфоліо


Назва навчальної теми: Вектори
Основний та другорядні навчальні предмети: алгебра, геометрія, фізика, література.
Навчальна тема: Вектори
Вік учнів, клас:9 клас, 14-15 років
Стислий опис проекту
Мета проекту: показати практичне застосування отриманих знань по предмету;   ознайомити учнів з історією математики.
Оголошується початок проекту. Йде пошук інформації по даній темі. Учні поділяються на групи. Кожна група отримує завдання . Учні обмірковують, працюють з літературою, висувають гіпотези, обговорюють, складають план розв’язання задачі, планують та розробляють учнівські презентації, публікації, веб-сторінку та демонструють продукт проекту під час захисту.
Навчальні цілі

  • Познайомити з основами авторського права;
  • Навчитися адаптувати знайдений матеріал до презентації та публікації
  • Навчитися шукати матеріали до висунутої гіпотези
  • Навчитися працювати з формами Word, Exel;
  • Навчитися працювати в Pablisher, Power Point.
  • Навчитися застосовувати теоретичні знання з предмету до задач прикладного змісту.
  • Навчитися висувати гіпотези та відстоювати власну думку. 
  • Навчитися реалізовувати свої ідеї в життєвих ситуаціях.
Опис оцінювання
 На початку навчального проекту

  • ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
  • обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту

Діяльність учнів

На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюють питання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Осадча Раїса Володимирівна
Фах, навчальний предмет
 фах: Вчитель математики та фізики
 навчальний предмет:математика
Навчальний заклад
 Смілянський природничо-математичний ліцей
Місто Сміла,Черкаська область
Контактні дані
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
20.08.2012 по 25.08.2012
Місце проведення тренінгу
 Смілянський природничо-математичний ліцей
Тренери
Микитюк Олена Олексіївна

Немає коментарів:

Дописати коментар